https://www.tchacrylic.com/lucite-oil-crystal-menorah-block-colored-flower-vase-storage-box-acrylic-wax-menorah-candle-holder-product/E tele naua auala e sipela ai Hanukkah!Hanukkah?Hanukkah?Carnick?E foliga mai o tausaga uma lava e i ai se sipelaga fou e filifili mai ai, e masani lava i luga o se aluga togi e foliga mai e leai ni faʻamatalaga a Iutaia.(Aisea e i ai se muffin polo i la'u teuteuga Chanuqa?)
Masalo ona o le tele o tu ma aga masani e filifili mai ai. Pe atonu foi ona o lo tatou taumafai e faaliliu se upu i le Igilisi mai se isi gagana e le faʻaogaina mataitusi tutusa pe tusitusi foi i le itu e tasituu moligao menorah.
Ia, ou te manatu ua oʻo i le taimi e fai ai se mea. E pei ona tatou iloa uma, a maeʻa ona faanumera ma faʻavasega se mea, e tatau ona malilie ma e leai se tasi e iai ni faʻafitauli. E tatau i se tasi ona i ai le malosi e faʻavasega uma sipelaga a Channukka. tatou amata:acrylic menora.
O le auala sili ona leaga e sipelaina ai se igoa o le ... o le aso malolo na matou faʻamalamalamaina ai le chanukiyahs (oi leai, faʻafefea ona matou sipelaina lena mea?) o le Channukkah.Or Chanoga.or Karnataka.bad spelling.O i latou e faʻaaogaina mataitusi tele pe faʻaaoga monograms ese, faʻasese .E aofia ai le fa'aogaina o le Q nai lo le K.Stop fa'aopoopo Ns ma Ks i mea e te le mana'omia ai!clam down!
O nei sipelaina e leaga ma e foliga mai e mamao atu aso malolo nai lo le mea masani. fa'atauga e matua le malamalama lava po'o le a le tatou aso malolo.
Ona o se mea e sa'o e le faapea e sa'o.O le International Phonetic Alphabet (IPA) e fa'aogaina le X mo le Scottish loch po'o le ch o le mataitusi Iutaia chet, o lona uiga o nisi tagata e manatu e le afaina le fa'aopoopoina o le X i le amataga o …o matou igoa o aso malolo e sili ona fiafia i ai.O fa'aliliuga (fa'apea fo'i fa'aliliuga) e tatau ona fa'amuamua le poto masani, ae le o le fa'apea e tatau ona latou o ese ma le sa'o. Fa'aigoaina o Xanukah e fa'alavelave. Fa'amolemole, leaga lagona.Ḥ e sili atu. e faigata ona iloa pe faapefea ona taina le Ḥannuka, ae e sili atu ona saʻo le sipelaina o le lagona o le faaEperu.
Na ou ola aʻe ma Hanukkah poʻo Hanukkah o lea e tatau ona avea ma auala saʻo e sipelaina ai le igoa o la tatou aso malolo tumu suauʻu.ch lagona lelei. K lagona lelei. Ua lelei, o lea e mafai ai ona i ai le finauga Ch vs H. E le mafai e tagata uma ona faʻafefeina lena mea leo guttural ma o latou faai.Ou te le afaina.A lava o mea e faaauau pea ona galue i le auala na ou iloa ai e le suia lava.sao?
Januka.Hanuka.Hanuco.Chanoka.A'o e su'esu'eina gagana e ese mai le Igilisi, o le ae mauaina ni auala manaia e sipelaina ai lenei aso malolo Iutaia, ma ua amata ona fai le mea e tatau ona fai e se gagana: e aofia ai. igoa i se tala fou, ua amata ona tatou malamalama i le lagona o se aso malolo Hanoka i soo se mea i Farani, Sepania, Holani, Madagascar, ma isi. A e taofi le taumafai e faʻapipiʻi Chanucá i totonu o lau pusa, e te tatalaina ma vaʻai i lau tafaoga e le naʻo lau aso malolo – e matou.
Fiafia Horn!O le mea lena na tusia e le tusiata Iutaia o Sophia Zohar i luga o lenei aluga - e sili atu ona lauiloa i luga o le initaneti e lona igoa ole igoa Maimonides Nutz (o se tala e faaigoa i se faifilosofia Iutaia o le seneturi lona 12 ma le meme i luga ole laiga).
O loo iai se kusi o loo uuina se tuugalamepa fiafia i lona gutu, e faagaeeina e se kata faafeiloai a le ono tausaga. O oloa a Zohar e na o le faitauina foi o le “honaka (mea faa-Iutaia). .O latou o se auala maaleale o le taumafai e sipelaina le aso malolo i se auala e te ataata ai. Liliu le igoa i se tala malie demystifies seneturi o talafaasolopito ma faʻafeiloaʻi oe e fai ia oe lava. E mafai ona e maua lou lava avanoa i tafaoga.
Mulimuli ane, o le auala sili e tusi ai aso malolo i le alafapeta Igilisi e pule lava oe. E oo lava i le gagana Eperu e mafai e nisi tagata ona sipelaina i mataitusi vav pe leai. a latou lava sipelaga?Atonu e 12 sipelaga eseese i lou fale, mai mea eseese uma ma teuteuga o loʻo maua i luga ole laiga, ae e mafai ona e filifili i le va o se N faaopoopo, gagana, sipelaga nostalgic, poʻo se isi mea e matua ese lava. Na o oe.
O BC Wallin o se tusitala Iutaia, ata tifaga, ma Aish alumnus. E mafai ona maua lana galuega i luga o saite e pei o Alema, Polygon, Bright Wall/Dark Room, ma Input. E nofo o ia i Niu Ioka ma lona faletua ma e tele atu tusi .


Taimi meli: Iul-28-2022